What a dull day..

     Semalam hari aku kene submit report untuk projek CD learning..tak de la macam kelam kabut pun,cuma memerlukan kesabaran yang tinggi sikit je,sebab kene tunggu untuk waktu yang agak lama...actually hari sebelumnye tu lagi pening sebab aku tak tau nak balik rumah sewa macam mane..housemate aku yang balik de hal,so tak dapat nak tumpangkan,sorang lagi demam,x larat nak drive,so die x balik la hari tu.ayah pulak kursus,balik malam,ibu x dapat nak hantarkan sebab kereta lagi satu ade problem sket.tapi macam mane pun terima kasih kat ibu and ayah sebab sanggup hantar aku ke rumah nenek tengah-tengah malam,lepas je ayah balik dari kursus dalam jam 9.10 malam.Then,lepas subuh nenek and wan hantar pulak aku balik rumah sewa...terima kasih semuanya..semoga sentiasa diberkati Allah...:)

     Tapi macam mane pun,lepas sampai je rumah sewa,jam 8.30 pagi aku terus siap-siap pergi poli untuk jumpe supervisor/lecturer tajuk projek untuk semak balik report aku,sebelum aku hantar kat lecturer projek aku.Alhamdulillah lepas dah mengharungi beberapa jam di library,aku berjaya submit report tu..sebab pintu jabatan kunci..mungkin semua lecturer jtmk de mersyuarat kot..macam-macam aku buat untuk isi masa lapang tu...:) tapi time tengah tunggu kat library tu,housemate aku pulak call bagi taw dorang plan nk pergi Lata Kijang..and cakap nak tunggu aku sampai bailk..so aku pun rase serba salah sebab belum dapat jumpa lecturer lagi...

    Last-last aku balik rumah sewa jam 2.20 petang macam tu,then kitorang semua terus siap-siap pergi Latar Kijang.Tapi macam dorang plan nak pergi tempat lain pulak..aku tak kesah pun,aku follow je...walaupun rase macam baru nak rehat.tapi sebabkan dorang pun dah tunggu aku lama,so aku ikut je la..then bincang punya bincang,dekat nak asar baru gerak...then on the way nak pergi tu,hujan..lepas tu aku,ijan and anis pergi makan pizza sebab aku belum makan lagi.kitorang makan pizza yang baru tu..

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.