Pagi yang bosan...

     Pagi tadi dalam pukul 8.30 pagi aku dengan housemate aku selamat sampai ke rumah lepas semalaman over night dalam area perak,plan mula-mula nak pergi Latar Kinjang,tapi pargi kat Kuala Woh...mungkin memang dah xde rezeki kot,sebab dah jauh,baru tersedar yang dah tersalah jalan,lepas tu bile dah balik dari Kuala Woh tu baru lah ternampak ade sign board punya besar tunjuk arah pergi Latar Kinjang..tapi boleh tak nampak...ermm x pe la..mesti ade hikmah kenapa x dapat pergi...lepas tu kitorang habiskan malam kat Ipoh,Lumut,Teluk Batik,dan Marina Island..memang best,tapi penat..and memang giler jugak la dah subuh pun tak balik-balik rumah lagi...mula-mula rasa macam malas jugak nak pergi,sebab fikir baju x basuh lagi,and nak rehat kat rumah je..
     Sepanjang perjalanan balik rumah hujan turun,tak lebat sangat tapi membuatkan pagi tadi rase macam hambar je...housemate aku anis,and lala sampai-sampai rumah sewa je terus siap-siap nak balik rumah diorang,housemate aku yang lain terus terbongkang..aku pulak,dah sampai rumah terus tak terasa nak tidur.last-last,aku layan facebook la..and tengok movie..bosan sangat...

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.