final projek boleh buat orang sakit jantung...

     Semalam aku pergi jumpa Abg Fiq untuk repair laptop aku ni...sumpah aku kesian sangat dengan die,sebab kene tunggu aku..lame jugak la..janji kol 9.30 pagi, pukul 10.45 baru aku sampai...
    Tapi sumpah x sengaje,..aku kene jage adik aku kejap sebab ibu gn ayah kau kuar..last2,ibu aku mintak tolong jiran sebelah,Kak Kiah tolong jage adik aku jap..mule2 fikir nanti mesti adik aku nangis..tapi nasib baik la die ok je...
    Sampai-sampai je mcD aku bagi abg fiq repair laptop aku..sebabkan malam semalamnye aku sibuk siapkan projek,sampai lupe nak backup..pastu pagi tu abg fiq terpakse back up kan..lame jugak la....sumpah kesian gile aku kat die..
     tapi die backupkan yg kat desktop aku je..yang lain die wat ape tah..tapi nasib baik die tak format lagi laptop aku,aku cakap aku punye projek letak kat my document...n die cakap die x back up...terus lemah semangat aku...tak ley nak fikir ape..sebab memang dah banyak sgt aku wat..kalau fikir nak buat balik tu memang aku kene sanggupkan jugak,tapi memang masak la aku...
   mungkin jugak aku boleh di serang sakit jantung sebab tension sgt...hmmm
dalam kol 3 lebih abg fiq balik rumah bawak laptop aku,aku sentiase ikut update die pasal laptop aku tu..then die cakap macam de jumpe..tapi aku still cm nervous lagi..sebab macam x sure..last2 dalam lepas masgrib die cakap betul da jumpe..tapi x ley bukak pulak..mungkin kne install baru bole bukak..than

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.