Ice Age 4

Assalamualaikum..

Halu halu semua..sape yang dah tengok cerita ni? sape-sape yang belum tengok lagi,aku sarankan pergilah tengok.. tak rugi...(walaupun aku tertido dalam hall) 
Actually aku tertido bukan sebab boring..tapi sebab aku terlalu penat..tapi tak dapat tido lame pun sebab kawan aku terus kejut bile nampak aku tido...hohoho..
So sape-sape yang tak ade plan lagi untuk weekend ni,bolehlah try tengok wayang cite ni.. :)) Actually aku tak pernah lagi tengok cite  Ice Age ni..taw-taw je dah sampai Ice Age 4,patut lah time kawan aku tu ajak tengok cerita ni aku macam pernah dengar je..sebab tak pernah lah aku nak tengok cerita karton kat wayang..huhu tapi sebabkan die belanje semalam..so i follow sajelah...
Mule-mule aku tak faham pun jalan cerita die,tapi untuk intro die memang aku salute la...idea yang creative..
memang lawak la jugak "sejarah" terjadinye peta-peta dan benua-benua kt bumi..hahha lakar-lakar la hai... :D  nak cite banyak-banyak pun aku tak reti sangat,ape yang pasti cite ni memang best..insyaAllah tak tido..Sebabkan aku tak reti cerita ni aku bagi gambaran antare adegan-adegan dalam cerita Ice Age 4..
sile-sile tengok.. :)

   

  


  

 




Nak taw cite yang yang selanjutnye and cite-cite disebalik gambar-gambar ni..kene lah tengok sendiri..tak bestlah kan belum tengok kat wayang dah taw jalan cite..heee  :)

Trailer Ice Age 4


enjoy the movie..Assalamualaikum..:)




Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.