Juara MasterChef Selebriti Malaysia-Dato' Dr.Fazley

Assalamualaikum

Tahniah untuk Dato' Fazley..U did it !
Haha....rase excited yang bukan main lagi..Habis-habis je rancangan MasterChef Selebriti,aku terus update..
Hurmm sampai tak terkate aku punye happy..Walaupun Dato' Fazley tu tak ade kaitan langsung,and beliau tak kenal pun aku ni siape..Tapi aku air mate aku terkeluar jugak kot tadi..

Tapi first time jugak aku tengok Dato' Fazley nangis..Huhu..Ape pun aku memang setuju Dato' Fazley dinobatkan sebagai Juara MasterChef Selebriti Malaysia sebab selain bakat and skill yang ade pada Dato' Fazley untuk masak bermacam-macam jenis hidangan dalam dan luar negara,personaliti diri yang menarik yang ada pada Dato' Fazley macam
> tenang dalam ape pun cabaran yang datang,
> berfikiran rasional,
> bertindak adil dalam membuat keputusan untuk semua orang,
> Tak memburuk-burukkan orang lain,
> Tak pandang rendah pada orang lain,
> Sentiase datang dengan idea-idea yang kreatif..
>dan banyak la lagi..:)

news-ep7

Ape pun tahniah jugak untuk Angah..Sebab atas usaha yang sangat gigih selame beberape minggu ni,akhirnye berjaye ke peringkat yang sangat..WoW!!..Lepas ni boleh la bukak restorant..
Jadi tahniah sekali lagi untuk kedua-duanya Dato' Fazley dan Angah atas kejayaan masing-masing.. :)

Akhirnye..jom tengok detik kemenangan Dato' Fazley ..

Photo: Syukur Alhamdulillaaaahh!!! Tkasih semua!!! http://instagr.am/p/NJPngkQMvT/

Ni la yang buat aku sebak sekejap tadi...tahniah Dato' Fazley
P/S : Aku nak ikut jejak langkah rahsia Dato' Fazley untuk setiap kejayaan beliau...:) daebak!




Posted in , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.